Anket R10 Premium Üyeliklerine Öğrenci İndirimi olmalı mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 146
R10 Premium Üyeliklerine Öğrenci İndirimi olmalı mı?
Evet
%65,07 (95 Oy)
Hayır
%34,93 (51 Oy)
  • 08-12-2023, 22:19:24
    #28
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz Coşkun hocam, konu size kadar ulaştıysa çok iyi . Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, bu şekilde bir indirim uygulanmalı mı öğrencilere sizce?
  • 09-12-2023, 07:09:37
    #29
    İndirime karşıyım, normal zamanda nasıl alıyorsak özel günlerde de öyle olmalı. He birde Premium ticaret harici şart değil ticaret isteyen de yatırım yapacak. Son olarak ta öğrenci indirimi falan çok saçma olur belediye otobüsü mü bu, forum.