İndirime karşıyım, normal zamanda nasıl alıyorsak özel günlerde de öyle olmalı. He birde Premium ticaret harici şart değil ticaret isteyen de yatırım yapacak. Son olarak ta öğrenci indirimi falan çok saçma olur belediye otobüsü mü bu, forum.