Premium ve Reklam Paketlerinde Yılbaşı İndirimi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Premium ve Reklam Paketlerinde Yılbaşı İndirimi
20
●
948
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Premium ve Reklam Paketlerinde Yılbaşı İndirimi
1
2
3
08-12-2023, 16:06:31
#19
Ajansco
Padre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İndirim gelse de Kurumsal Plus alsak
Gelse de Bizde Geçsek
08-12-2023, 18:25:35
#20
MEDYAMOR
@
Coşkun Çetin
; Eğer zamlar gelmeden güzel bir yılbaşı indirimi yapılırsa hem foruma büyük anlamda katkısı olur hem de insanlar 2024e güzel bir yatırımla girmiş olurlar
Ben de faydalanmak isterim
08-12-2023, 20:58:36
#21
ESSA
Olmalı tabiki
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler