@Coşkun Çetin; Eğer zamlar gelmeden güzel bir yılbaşı indirimi yapılırsa hem foruma büyük anlamda katkısı olur hem de insanlar 2024’e güzel bir yatırımla girmiş olurlar

Ben de faydalanmak isterim