• 07-12-2023, 17:16:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şans size gülmüş bence dışarıdan birini döndür internetden para kazanıyorum dediginde bile dalga gecen kesim var
    Evet hocam ama dalga geçen kesimi umursamam lazim
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemal sunal filmine dönmüş bi ona bi ona. Tak bakkal selam dedi bi e-ticaret sitesi dedim tamam dedi tak o iş cepte
    indim selam verdim hacı dayıya mekkeye ucak bileti tak oda cepte gibi olmuş akış..
    Biraz öyle oldu ama sonuç olarak kazanç var önemli olan bu ☺️
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazarlamasını bilen ağzı laf yapana ekmek var. Konuda olduğu kadar basit aynı şekil sürekli ortamlarda sohbet muhabbet ederek yazılım işi bağlıyorum. Şu an bi fabrikanın siteyi kurdum adam 2 farklı arkadaşını yönlendirdi 2 kurumsal site kurulumu daha yapıyorum şu an bu işleri alabilmek için harcadığım tek şey bi filtre kahve parası
    Kesinlikle öyle bir elektrikçi arkadaşıma site açtım 8 bin masraf verdi bana çocuk günlük iki bin liralik iş alıyor biraz önce yoğunum girusemeyiz m*** reklamının diyor emlakciyi o yönlendirdi zaten bahsetmiş çok memnunum diye referans önemli taksiciyi kendim bağladım ☺️
  • 07-12-2023, 17:42:43
    #11
    Bizde genel olarak işten kaçma var yatmak var o yüzden iş var tabi hele ki o işten anlıyorsan kendın biraaz ugraşarak iş almak mümkün
    Sizinki biraz şans gibi olmus hocam
  • 07-12-2023, 17:46:35
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çevre.
    Yanlış anlamayın bu yazdığımı ornek veriyorum sadece.
    Isi sizden daha iyi yapabilen biri tanimadan is bagladiginiz kisiye gitse o isi alamaz. Vermez cunku.
    Siz oncesinde oluşturdugunuz güven ile bugun iki is bagliyorsunuz gunde.
    Yeni baslayanlar icin o kadar kolay degil maalesef.
  • 07-12-2023, 18:30:10
    #14
    Eğer para hesabına girmediyse, alınmış iş alınmamıştır.
  • 07-12-2023, 22:25:33
    #15
    Aynen. Ben de geçen fabrikaya gittim, şunları biliyorum, bunlar çocuk oyuncağı derken portif ehliyetin var mı depocu lazım dediler
    • Romitet
    Romitet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-12-2023, 22:57:10
    #16
    Para cebine girmeden aldım deme hocam, bahsettiğin iki sektörün patronlarını bilen biliyor zaten. İnşallah dediğin gibi olur ben yanılırım.
  • 07-12-2023, 23:16:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hocam piyangoda da büyük ikramiye var. Ama sadece tüpçülere çıkıyor.

    İş yapmak ayrı bir şeydir , insanla uğraşmak ayrı. Eğer insanla uğraşabiliyorsanız iş yapmadan kazanırsınız. İnsanların çakallığına yeniliyorsanız ne kadar çalışsanız boş.

    Yani asıl mesel iş yapmak falan değil, laf yapmak. Çakallık ve uyanıklık.
  • 07-12-2023, 23:28:32
    #18
    Daha dur maratonun yeni başlıyor
    ~~Ustaaa bizim bu site gugılda ik sırada deel, çıkart hadi
    ~~Abim bunun renkler yazılar sankim olmamış, az daha büyütsene, düzenle biraz
    ~~10 gün oldu müşteri gelmiyo netten, bi el atsana
    ~~Hemşerim paranı ay sonu atacağım, aklımdasın
    etc...etc..

    Sıkıntılı işlere denk gelmiş gibisin, umarım 1 hamlede ve tek seferde biterler...
    Not: Dışarı çıkıp piyasada olmaya ise tamamen katılıyorum, lakin iş seçmek de gerekiyor maalesef ki maalesef (Tecrübe)