Hocam piyangoda da büyük ikramiye var. Ama sadece tüpçülere çıkıyor.

İş yapmak ayrı bir şeydir , insanla uğraşmak ayrı. Eğer insanla uğraşabiliyorsanız iş yapmadan kazanırsınız. İnsanların çakallığına yeniliyorsanız ne kadar çalışsanız boş.

Yani asıl mesel iş yapmak falan değil, laf yapmak. Çakallık ve uyanıklık.