• 30-11-2023, 16:37:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    $ dusmez en azindan ulkede bu kafa yapisiyla devam edildigi surece yapilan her sey yanlis uretim ve satis olmadigi surece yuzde 40 degil yuzde 70 vergide olsa dusmez
  • 30-11-2023, 16:40:47
    #11
    Bildirim almak istiyorum hocam. teşekkürler.
  • 30-11-2023, 16:43:25
    #12
    Reklam Yönetimi
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirim almak istiyorum hocam. teşekkürler.
    Ekledim hocam
  • 30-11-2023, 20:03:42
    #13
    Olursa da seçim sonrası olur. Seçim öncesi böyle bir şeye cesaret edemezler.
  • 01-12-2023, 03:54:21
    #14
    valla öyle bi ülkede yaşıyoruz ki,olmaz diyemiyoruz hiçbişeye.inşallah öyle bişey olmaz diyelim
  • 03-12-2023, 22:15:50
    #15
    Çok karıştı ortalık. Bende artık hiçbirşey anlamıyorum. Sonumuz hayrolsun
  • 03-12-2023, 22:26:20
    #16
    borsada buyuk dusus var ve baskıda var gercekten sımdıye 3x yapması gerekenler hıc hareket etmıyor. bu haberler dogru cıkarsa bır cok kısı borsadan cıkıcaktır ıyı bısı degıl ulke ıcın

    ytd degildir.
  • 03-12-2023, 22:46:11
    #17
    Dolar yastık altına gider, borsadan da çıkışlar olur. Sanırım altın yine artacak.
    YTD değildir.