borsada buyuk dusus var ve baskıda var gercekten sımdıye 3x yapması gerekenler hıc hareket etmıyor. bu haberler dogru cıkarsa bır cok kısı borsadan cıkıcaktır ıyı bısı degıl ulke ıcın

ytd degildir.