Bol kazançlar dilerim "BFCM" dediğiniz tam olarak nedir acaba
Black Friday, Cyber Monday
Kazancınız bol olsun. Ürünler için reklam verildi mi ?
Günlük sembolik $5'lık açıyoruz, bir etkisi yok. ETSY memnun olsun diye sadece
bu iki sorunun cevabını ben de merak ediyorum hocam.
Cevaplandı
Telegram kanalına katıldım hocam artık orada bir kaç yol gösterirsin sendeyiz 🙏🏻😂
Zaman buldukça paylaşıyorum.
Günlük 500 dolarlık satış olması için 450 dolar lık reklam veriyor diyorlar. Bu konuya açıklık getirebilirmisiniz. Teşekkürler.
O zaman bu işi yapmanın bir anlamı olmaz. Biz sabit $5 veriyoruz, ürünler çok iyi olduğu için hep organik satış geliyor.
Kanala katıldım. 1000 dolarlık eğitim satılıyor

Neden konu açıldığı anlaşıldı, iyi çalışmalar.
Ben Avustralya'da yaşıyorum. $1.000 benim için büyük bir rakam değil. Amaç eğitimden para kazanmak da değil zaten. Garanti para kazandıracak bir iş modelini sadece gerçekten isteyen insanlar öğrensin diye böyle bir miktar yaptım. Grupta da eğitimin devamı olmayacağını yazdım. Size de iyi çalışmalar
Eğer iddia edildiği gibi günde 100 dolar dahi kazandırsa istenen rakam normaldir. 59 TL'ye satılan eğitimler gibi düşünmemek lazım.
Yani, değil mi? Zaten mağaza 2 günde $1.000 kazanç sağlıyor. Sizce eğitimden gelecek paraya ihtiyacım var mı? Hayır. Eğitim $50 olsa 300 kişi öğrenecek, bu sefer hiç kimse kazanamayacak.