eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsi güzel bir yavrumuz yok daha @SaatciAdam; bir kedide en çok sevdiğim renk karışımı odun ve kül.scottish fold yavru çok güzel.ötekide british short hair oda güzel
bu renklerin aynısı tavşanlarda da var