(İşini iyi yapanları hariç tutuyorum)
Şu makaledeki bağlaça, anahtar kelimenin oturtuldugu yere bir bakında utanın 😄 Lütfen bu makaleyi yazan arkadaş beni bulsun 😄
Bizdekilerin hepsi anahtar kelimeyi makalenin başına koyar %1 kullanıyorum der 😄

17
●1.296

işte yukarıdaki gibi sonuç çıkıyor. Adam o kelimeyi nerede geçireceğini şaşırıyor artık, sonunda böyle anlamsız cümleler yazıyorlar. Ben artık o işi ChatGPT ye bıraktım, ona şu kelimeleri kullan da demiyorum, birisine bir başlık verip, şu kelimeleri içinde geçir demek kadar saçma bişey yok bana göre, bak bu makale için şu kelimeler benim için önemli, bunları makale içinde ilgili yerlerde kullanmaya çalışırsan güzel olur demek daha doğru bence.