Spam yöntemi gördüğüm için hoşlandım ve göbeğim gıdıklandı. Acemilikler var ama tebrikler. O faq kısmında mikro data (schema) verisi yok. O konulsa iyi olur. Bu yöntemi çok abartmayın. Abartılırsa faq spam siteler ceza yiyor. Bu nedenle o blogu klasörde tutmak yerine blog.x.com.tr'ye taşımak daha doğru olabilirdi. Spam yöntemi olduğu için diğer kısımlara saygı duymak lazım. Eyyorlamam bu kadar.