• 23-11-2023, 09:40:32
    #10
    1 değil 3 değil tam 3 yıl 4 ay.
    vay anasını
  • 23-11-2023, 09:47:44
    #11
    25 yarısı ise 30 ne oluyor
  • 24-11-2023, 16:04:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10’a giriş hikayem bence epey komikti, bir zamanlar aşık olduğum şimdi sadece sevdiğim birini, yıllar önce stalklamak için üye olmuştum. Beni her yerden engellediği için R10’a üye olup ona yazmaya başlamıştım.

    Dilerim tercihleriyle hep mutlu olur, bu vesileyle ondan da bu zamana kadar yaptıklarım için özürdilerim. Bir daha iletişime geçmeye çabalamayacagiminda garantisini veririm.