Sizce Hangi Tişörtü Alıyım? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi Tişörtü Alıyım?
30
●
1.611
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Hangi Tişörtü Alıyım?
1
2
3
4
Anket
Sizce hangi tişörtü alıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı:
39
Sizce hangi tişörtü alıyım?
1-Nolu Tişört
%43,59 (17 Oy)
2-Nolu Tişört
%12,82 (5 Oy)
3-Nolu Tişört
%28,21 (11 Oy)
4-Nolu Tişört
%15,38 (6 Oy)
09-06-2009, 01:06:07
#19
Fear
Üyeliği durduruldu
4 diyorum
en hoş o duruyor.
09-06-2009, 01:36:56
#20
cezzaa
Üyeliği durduruldu
3.nolu sanki daha güzel duruyor gibi geldi.
09-06-2009, 01:53:37
#21
peridokya
Google den para alıcaksan hpsi güzelde
boşver Google'yi Code is died olanı al sen
daha karizma...
EDİT: Ha bide alıyorsan Tıklama başına ne veriyor belirt
09-06-2009, 02:22:32
#22
memo66000
Üyeliği durduruldu
4 nolu t-shirt bende var güzel duruyo ama alma dışarda giyemezsin millet öküz gibi bakıyo
09-06-2009, 02:24:43
#23
Cinan
1
güzel $$
09-06-2009, 02:32:54
#24
iRC
Üyeliği durduruldu
2 güzelmiş.
09-06-2009, 08:47:10
#25
batinduz
Üyeliği durduruldu
2 güzel. bir ara bende alacağım bunlardan
Burda yazan kodlar doğrumu acaba
09-06-2009, 08:52:38
#26
Boxer
[media]http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-31.jpg[/media]
09-06-2009, 08:53:02
#27
utku1
ben 1 ve 4 diyorum
Ama 4'ü işaretliyorum...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler