Anket Sizce hangi tişörtü alıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 39
Sizce hangi tişörtü alıyım?
1-Nolu Tişört
%43,59 (17 Oy)
2-Nolu Tişört
%12,82 (5 Oy)
3-Nolu Tişört
%28,21 (11 Oy)
4-Nolu Tişört
%15,38 (6 Oy)
  • 09-06-2009, 01:06:07
    #19
    Üyeliği durduruldu
    4 diyorum

    en hoş o duruyor.
  • 09-06-2009, 01:36:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    3.nolu sanki daha güzel duruyor gibi geldi.
  • 09-06-2009, 01:53:37
    #21
    Google den para alıcaksan hpsi güzelde boşver Google'yi Code is died olanı al sen daha karizma...

    EDİT: Ha bide alıyorsan Tıklama başına ne veriyor belirt
  • 09-06-2009, 02:22:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    4 nolu t-shirt bende var güzel duruyo ama alma dışarda giyemezsin millet öküz gibi bakıyo
  • 09-06-2009, 02:24:43
    #23
    1 güzel $$
  • 09-06-2009, 02:32:54
    #24
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    2 güzelmiş.
  • 09-06-2009, 08:47:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    2 güzel. bir ara bende alacağım bunlardan

    Burda yazan kodlar doğrumu acaba
  • 09-06-2009, 08:52:38
    #26
    [media]http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-31.jpg[/media]
  • 09-06-2009, 08:53:02
    #27
    ben 1 ve 4 diyorum
    Ama 4'ü işaretliyorum...