• 08-06-2009, 22:50:45
    #10
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adını duyunca falan içim bir huhaf oluyor karıncanın yumurtasının yağı mı bu yaa iğrenç değil mi peki ?
    kozmetikler ile aynı, birçok ruju ve türevini hayvan yağlarından yapıyorlar diye biliyorum.

    bu arada bende saç dökülmesi problemi var, ona neyin yumurtasını kıracaz?
  • 08-06-2009, 23:12:36
    #11
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada bende saç dökülmesi problemi var, ona neyin yumurtasını kıracaz?
    Senin İlacın Yılan Yağı Karınca Yağı İrandan ithal ediliyor zamanında tır tır satıldığını görüyordum İşe yarıyor ama türkiyede çok insafsızca satılıyor iranda 25 krş iken Tr de 20 ytl ye satılıyor..
  • 08-06-2009, 23:16:40
    #12
    makine ile aldım derken epilatör makinemi? yoksa bildiğimiz traş makinelerimi?

    biraz detay verirmisin

    birde temininde yardımcı olurmusun? fiyatı nedir?

    bende sakalların alt kısmına boğazıma sürecem gögüsteki kıllarla birleşti sakallar
  • 08-06-2009, 23:17:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    detay detay detay
  • 08-06-2009, 23:30:18
    #14
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makine ile aldım derken epilatör makinemi? yoksa bildiğimiz traş makinelerimi?
    biraz detay verirmisin
    birde temininde yardımcı olurmusun? fiyatı nedir?
    bende sakalların alt kısmına boğazıma sürecem gögüsteki kıllarla birleşti sakallar
    tüyleri traş makinesi ile aldım. fiyatı ve nasıl temin edileceği hakkında bilgi sahibi değilim.
  • 08-06-2009, 23:37:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adını duyunca falan içim bir huhaf oluyor karıncanın yumurtasının yağı mı bu yaa iğrenç değil mi peki ?
    bayanların en çok kullandıgı ruj,parlatıcı kozmetik urunlerinde balık pulları kullanılıyor hatırladıgım kadarı ıle

    hocam köse möse değerini bil tabi düzgün çıkmamıssa kötu gorunurde sakal çok büyük bir dert ya 2-3 günde traş olmaktan bıktım ben tabi kirli sakal bırakanlar sevenler ıcın sorun olmaz.Ama benim gibi şekil bırakmayı sevenler ıcın tam bir ızdırap ama napalım gülü seven dikenine katlanır demişler.

    bu arada daha sonra ters bir tepkı yapmasın sürdukten sonra kızarıklık fılan oluşmuyor dımı daha sonra ona göre bende deneyeyım biryerden temin edip dediğin gibi gerçekten işe yarıyorsa kullanayım bende göz altı tüylerinden nefret ya bende
  • 09-06-2009, 02:03:35
    #16
    arkadaş numenin üstündeki bilgileri sizinle paylaşma geregi duydum. birtane web sitesi yaziyor, Tala Kremi - RESMİ SATIŞ SİTESİ | tala.com.tr

    ayrıca kullanımdan sonra biraz kaşındı o bölge. ama ertesi gün geçti. iz, kızarıklık ve tahriş olmadı.
  • 09-06-2009, 02:09:08
    #17
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kozmetikler ile aynı, birçok ruju ve türevini hayvan yağlarından yapıyorlar diye biliyorum.

    bu arada bende saç dökülmesi problemi var, ona neyin yumurtasını kıracaz?
    dinazor.
  • 09-06-2009, 02:15:39
    #18
    Erkek adamın tüylüsü makbuldür, uğraşmayın böyle yumurtalar, kremler falan filan