adını duyunca falan içim bir huhaf oluyor karıncanın yumurtasının yağı mı bu yaa

iğrenç değil mi peki ?
bayanların en çok kullandıgı ruj,parlatıcı kozmetik urunlerinde balık pulları kullanılıyor hatırladıgım kadarı ıle
hocam köse möse değerini bil tabi düzgün çıkmamıssa kötu gorunurde sakal çok büyük bir dert ya 2-3 günde traş olmaktan bıktım ben tabi kirli sakal bırakanlar sevenler ıcın sorun olmaz.Ama benim gibi şekil bırakmayı sevenler ıcın tam bir ızdırap

ama napalım gülü seven dikenine katlanır demişler.
bu arada daha sonra ters bir tepkı yapmasın sürdukten sonra kızarıklık fılan oluşmuyor dımı daha sonra ona göre bende deneyeyım biryerden temin edip dediğin gibi gerçekten işe yarıyorsa kullanayım bende göz altı tüylerinden nefret ya bende