• 20-11-2023, 01:13:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.woltlab.com/en/

    Woltlab Burning Board Germany

    Ben halen kullanıyorum müzik forumlarının wazgeçilmez güvenilir yazılımı vbulletin bile halen yarışamıyorken nokia gibi köşeye çekilmesi kötü siz ne diyorsunuz bu konuda alman harikasıdır.
  • 20-11-2023, 01:16:11
    #2
    Kişisel Rütbe
    Nokia gibi kendini geliştiremedi bitti
  • 20-11-2023, 01:16:50
    #3
    https://xenforo.com/ bayağı revaçta son dönemlerde.
  • 20-11-2023, 01:17:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia gibi kendini geliştiremedi bitti
    çok üzücü dimi ben üzüldüğüm tek forum yazılımı bu
  • 20-11-2023, 01:17:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://xenforo.com/ bayağı revaçta son dönemlerde.
    xenforo yeni yetme eline su dökemez
  • 20-11-2023, 01:18:08
    #6
    taş gibi yazılım ama kendi lokasyonundan dışarıya çok çıkamadı.
  • 20-11-2023, 01:18:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taş gibi yazılım ama kendi lokasyonundan dışarıya çok çıkamadı.
    malesef
  • 20-11-2023, 01:20:31
    #8
    Voga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xenforo yeni yetme eline su dökemez
    Ücretli subscribe üyelik sistemi ve eklentileri core sürmünde çok başarılı.
    Devir değişti. Woltlab, vBulletin, phpBB çok dinazor kaldı.