https://www.woltlab.com/en/
Woltlab Burning Board Germany
Ben halen kullanıyorum müzik forumlarının wazgeçilmez güvenilir yazılımı vbulletin bile halen yarışamıyorken nokia gibi köşeye çekilmesi kötü siz ne diyorsunuz bu konuda alman harikasıdır.
Bir Zamanların Kral Forum Yazılımı
9
●476
- 20-11-2023, 01:17:05Üyeliği durdurulduçok üzücü dimi ben üzüldüğüm tek forum yazılımı buSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2023, 01:17:32Üyeliği durdurulduxenforo yeni yetme eline su dökemezHTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2023, 01:20:31Ücretli subscribe üyelik sistemi ve eklentileri core sürmünde çok başarılı.Voga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir değişti. Woltlab, vBulletin, phpBB çok dinazor kaldı.
