• 15-11-2023, 10:52:41
    #1
    Mrb r10.net ailesi abuk subuk açılan konuları gördükçe içim cız ediyor forumu kirletmek için ellerinden geleni yapıyorlar bir çoğu arkadaşlar r10.net forumun ne amaçla kullanıldığını bilmiyorlar @Coşkun Çetin hocamın yerinde olsam yeni üye olanlara ayrı bir kategori bölümünde 1 ay boyunca forumun ne amaçla kullanılması konusunda eğitim verildikten sonra tüm konuları içerikleri görmeleri daha iyi olur forumun kirlenmesini birazda olsa önler.
  • 15-11-2023, 10:59:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normalde seneler geçtikçe bazı şeylerin kalitesi artması gerekirken bizim memlekette hep tersi olur bu herşeyde böyle.
  • 15-11-2023, 11:02:48
    #3
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde seneler geçtikçe bazı şeylerin kalitesi artması gerekirken bizim memlekette hep tersi olur bu herşeyde böyle.
    Eski bayramlar misali gibi ama doğru.
  • 15-11-2023, 11:13:58
    #4
    Merhaba, foruma 3-5 ay/yıl önce üye olan kişi ile bu gün üye olan kişi arasında kişisel olarak bir fark yoktur. Birisi zamanın fırsatıyla dahada bilgilenmeye çalışırken, birisi sıfır altyapı ile başlar ve devam etmeye çalışır. Bu yüzden üye ayrıştırmayı kesinlikle R10.Net olarak tasvip etmeyiz, edemeyiz. Eğer kural hatası işleniyorsa rapor et butonu ile bize ihlali bildirebilirsiniz. İyi forumlar.