• 07-06-2009, 17:19:43
    #10
    çalarlar, çalarlar.. Onlarda bizim gibi Örümcekleri Seviyorlar sanırım
  • 07-06-2009, 17:26:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru radmin gerekeni yapar. Şu ana kadar r10 un tasarımını çalanlar topuklarından vurulmuştu değil mi ?


    Her yorumun beni büyülüyor
  • 07-06-2009, 17:27:21
    #12
    Taklitler aslını...
  • 07-06-2009, 18:44:40
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru radmin gerekeni yapar. Şu ana kadar r10 un tasarımını çalanlar topuklarından vurulmuştu değil mi ?
    ahah
  • 07-06-2009, 19:11:25
    #14
    Her gun 10 tane konu aciliyor boyle ya birakin calsinlar ya reklamlarini yapmayin sunlarin
  • 07-06-2009, 22:02:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Adam bari üstteki 101010101 resmini değiştirseymiş
  • 07-06-2009, 22:06:11
    #16
    Site sahibi r10'dan birisi. MSN'de gördüm bir kaç kez bu adresi ama kimin olduğunu hatırlamıyorum.
  • 07-06-2009, 22:06:22
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "En hızlı büyüyen forum" aaa bu sitenin fazla hormonları gelişmiş