40 Ticaret Puanına Sahip Oldum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
40 Ticaret Puanına Sahip Oldum
14
●
396
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
40 Ticaret Puanına Sahip Oldum
1
2
08-11-2023, 22:35:31
#10
wqozann
Üyeliği durduruldu
PandaliKoala adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, hemen arkanızdayım beni bekleyin
Teşekkür ederim hocam. Daha yüksek ticaret puanına hocam
08-11-2023, 22:38:57
#11
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Geçen günlerde iş yapmıştık ancak ticaret puanı göndermeyi unutmuştuk. Konunuzu görünce aklıma geldi, 41. ticaret puanını da ben göndereyim şimdi
08-11-2023, 22:40:11
#12
wqozann
Üyeliği durduruldu
FiKRAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçen günlerde iş yapmıştık ancak ticaret puanı göndermeyi unutmuştuk. Konunuzu görünce aklıma geldi, 41. ticaret puanını da ben göndereyim şimdi
Hemen hocam
@
bahadrpolt
; hocam sizin ticaret puanınız vardı geri dönmemiştim
08-11-2023, 22:40:58
#13
bahadrpolt
Moderatör
Başarılar
09-11-2023, 02:45:46
#14
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Hayırlı olsun
09-11-2023, 05:56:30
#15
wqozann
Üyeliği durduruldu
yigityavuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Teşekkürler hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler