• 03-11-2023, 10:21:48
    #1
    Merhabalar, şuan tl de 122.000 tl param var. Sizce şuan bedelli ücretini yatırsam mı yoksa çeyrek altın alıp aralık sonundamı yatırsam? Aralık sonuna kadar yatırma şansım var.
  • 03-11-2023, 10:25:30
    #2
    dolar al birim bazında kazanm
  • 03-11-2023, 10:25:33
    #3
    Dedeye bass :-D ytd
  • 03-11-2023, 10:33:44
    #4
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, şuan tl de 122.000 tl param var. Sizce şuan bedelli ücretini yatırsam mı yoksa çeyrek altın alıp aralık sonundamı yatırsam? Aralık sonuna kadar yatırma şansım var.
    Yatır kafan rahat etsin devletin işi belli etmez
  • 03-11-2023, 10:34:56
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence 122 bin koy bankaya git 6 ay askerlik yap 😂
  • 03-11-2023, 10:38:42
    #6
    Her ay iyi kazanıyorsanız ve 6 ay toplam kazancı 122 bin liradan fazlaysa. İstersen yatırabilirsiniz ama 6 ayda 122 bin liradan az
    Her ay maaş düşükse değmez. 6 ay yapmak ve parayı kenara atmak daha kârlı olur
  • 03-11-2023, 10:41:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hç aksiyona girme ücreti yatır için rahat etsin. bir kararname çıkar fiyat 150 olur kalırsın ortada.
  • 03-11-2023, 10:45:04
    #8
    aksiyona gerek yok bence tamam artacak altın dolar fakat ani hareketlenmelerde olabilir.
  • 03-11-2023, 11:41:18
    #9
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay iyi kazanıyorsanız ve 6 ay toplam kazancı 122 bin liradan fazlaysa. İstersen yatırabilirsiniz ama 6 ayda 122 bin liradan az
    Her ay maaş düşükse değmez. 6 ay yapmak ve parayı kenara atmak daha kârlı olur

    6 aylık kazancım 50k olsa 122 yi borç bulur gene yatırır 6 ay gitmem. 1 ay gittim birilerini vurmamak için sabır çektim her gün.