• 05-06-2009, 03:06:36
    #1

    “Prison Break“te T-Bag isimli kötü karakteri canlandıran Robert Knepper, “Heroes“un 4. sezon kadrosuna katıldı. R. Kneper 4. sezonda Samuel adında, karizmatik ve aynı zamanda alaycı bir zekaya sahip olan bir karakter olarak karşımıza çıkacak.
    “Heroes“ta 4. sezon çekimleri Haziran’ın sonuna doğru başlayacak.

    T-Bag severlere duyrulur.
    Psikopat olarak olmasada yeniden ekranlarda olacak kendisi
  • 05-06-2009, 13:36:50
    #2
    Ne arıyo bu orda ya Rehine filminde de oynamış, dün izlerken fark ettim
  • 05-06-2009, 17:39:18
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bu adam harbi iyi oyuncu..
  • 05-06-2009, 18:22:57
    #4
    Birşey sormak istiyorum.

    Şimdi internette heroes'in 3sezonu 23-24 bölüm birşeydi. Bunu bir fragmanda 13e kadar 3sezon sonrası 4sezon diye okumuştum. Yani şimdi başlaması gereken 5sezon değilmi ?

    Yoksa sitelerdeki şuanki düzen doğrumu yani sezon 23 bölüm olarak kapandı ?

    Heroes benim için çok ayrı yeri olan bir dizi. Şuanda yeni bölümleri olmadığı için 4400'ü izliyorum. Konusu nerdeyse aynı ama heroes'teki tadı alamıyorum.
  • 05-06-2009, 22:38:41
    #5
    3. sezon 25. bölümde kapandı.
    4. sezon çekilecek
    4400 4 sezon çekilmiş, hikâye yarım. ondan sonrasını çekmemişler, zamanın israf olur, heroes da alengirli sahneler daha fazla, 4400 da olaylar üzerinde durmuşlar. 3 bölümlük "lost room" dizisi daha iyi.
    ama Supernatural'ı kesinlikle öneririm.
  • 06-06-2009, 08:18:54
    #6
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sormak istiyorum.
    Şimdi internette heroes'in 3sezonu 23-24 bölüm birşeydi. Bunu bir fragmanda 13e kadar 3sezon sonrası 4sezon diye okumuştum. Yani şimdi başlaması gereken 5sezon değilmi ?
    Yoksa sitelerdeki şuanki düzen doğrumu yani sezon 23 bölüm olarak kapandı ?
    Heroes benim için çok ayrı yeri olan bir dizi. Şuanda yeni bölümleri olmadığı için 4400'ü izliyorum. Konusu nerdeyse aynı ama heroes'teki tadı alamıyorum.
    4.sezon sandığın kısım 3üncü sezonun ikinci cildiydi
    Yeni başlayacak olan gerçek 4üncü sezon
    T-bag'e normal rol yakışmaz ya :/ Taşıyıcı da pislikti,pb de pislikti.Neyse bakalm hayırlısı