KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey sormak istiyorum.
Şimdi internette heroes'in 3sezonu 23-24 bölüm birşeydi. Bunu bir fragmanda 13e kadar 3sezon sonrası 4sezon diye okumuştum. Yani şimdi başlaması gereken 5sezon değilmi ?
Yoksa sitelerdeki şuanki düzen doğrumu yani sezon 23 bölüm olarak kapandı ?
Heroes benim için çok ayrı yeri olan bir dizi. Şuanda yeni bölümleri olmadığı için 4400'ü izliyorum. Konusu nerdeyse aynı ama heroes'teki tadı alamıyorum.
4.sezon sandığın kısım 3üncü sezonun ikinci cildiydi
Yeni başlayacak olan gerçek 4üncü sezon
T-bag'e normal rol yakışmaz ya :/ Taşıyıcı da pislikti,pb de pislikti.Neyse bakalm hayırlısı