3. sezon 25. bölümde kapandı.
4. sezon çekilecek
4400 4 sezon çekilmiş, hikâye yarım. ondan sonrasını çekmemişler, zamanın israf olur, heroes da alengirli sahneler daha fazla, 4400 da olaylar üzerinde durmuşlar. 3 bölümlük "lost room" dizisi daha iyi.
ama Supernatural'ı kesinlikle öneririm.