Birşey sormak istiyorum.

Şimdi internette heroes'in 3sezonu 23-24 bölüm birşeydi. Bunu bir fragmanda 13e kadar 3sezon sonrası 4sezon diye okumuştum. Yani şimdi başlaması gereken 5sezon değilmi ?

Yoksa sitelerdeki şuanki düzen doğrumu yani sezon 23 bölüm olarak kapandı ?

Heroes benim için çok ayrı yeri olan bir dizi. Şuanda yeni bölümleri olmadığı için 4400'ü izliyorum. Konusu nerdeyse aynı ama heroes'teki tadı alamıyorum.