İnj aldım haberiniz olsun - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnj aldım haberiniz olsun
5
●
412
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İnj aldım haberiniz olsun
31-10-2023, 00:42:19
#1
ResLio
İnj aldım biraz haberiniz olsun bendeki şans işte, umarım piyasa çakılmaz 😂😥
(Not kalsın burda düşerse bari kanıtım var)
Bende aşırı şansızlık var, uyarmiyorsun diyenlere gelsin(maxigeyik kategorisi kapandimi)
Ytd
31-10-2023, 00:46:45
#2
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Kaç dolar aldınız ?
31-10-2023, 00:49:04
#3
A.AY
Bendede var bir miktar usdt. Borsada öylece duruyor. 2024 de halving öncesi yada sonrası btcnin 23 24 civarlarına düşmesi ile aklımdaki altcoini alacağım.
31-10-2023, 00:50:43
#4
ResLio
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç dolar aldınız ?
Mesele kaç dolarlık olduğu değil hocam, benim aldığım coin sürekli düşüyor, bereketsizlik mı var artık ne varsa, 500 dolarlık
31-10-2023, 00:51:00
#5
BigSEO
PREMIUM SEO
8-9 seviyesine inmediği sürece önü açık sabredin.
YTD
31-10-2023, 00:52:55
#6
ResLio
BigSEO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8-9 seviyesine inmediği sürece önü açık sabredin.
YTD
Hedef 200
Ama ne zaman gelir bilinmez 4 5 ay bekletecek belli
Ytd
Ee bu düşüyoooo 🥱
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler