• 31-10-2023, 00:42:19
    #1
    İnj aldım biraz haberiniz olsun bendeki şans işte, umarım piyasa çakılmaz 😂😥


    (Not kalsın burda düşerse bari kanıtım var)

    Bende aşırı şansızlık var, uyarmiyorsun diyenlere gelsin(maxigeyik kategorisi kapandimi)
    Ytd
  • 31-10-2023, 00:46:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kaç dolar aldınız ?
  • 31-10-2023, 00:49:04
    #3
    Bendede var bir miktar usdt. Borsada öylece duruyor. 2024 de halving öncesi yada sonrası btcnin 23 24 civarlarına düşmesi ile aklımdaki altcoini alacağım.
  • 31-10-2023, 00:50:43
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç dolar aldınız ?
    Mesele kaç dolarlık olduğu değil hocam, benim aldığım coin sürekli düşüyor, bereketsizlik mı var artık ne varsa, 500 dolarlık
  • 31-10-2023, 00:51:00
    #5
    PREMIUM SEO
    8-9 seviyesine inmediği sürece önü açık sabredin. YTD
  • 31-10-2023, 00:52:55
    #6
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8-9 seviyesine inmediği sürece önü açık sabredin. YTD
    Hedef 200
    Ama ne zaman gelir bilinmez 4 5 ay bekletecek belli
    Ytd


    Ee bu düşüyoooo 🥱