Hangimizin sitesi daha hoş durmuş? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangimizin sitesi daha hoş durmuş?
12
●
594
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangimizin sitesi daha hoş durmuş?
1
2
25-10-2023, 23:35:29
#10
BHA
Arkadaşınızın renkleri güzel durmuş sizinki daha profesyonel oturmuş. Ama illa birini seç derseniz sizinkini seçerim.
Ayrıca nasıl yaptığınızı iletirseniz çok memnun oluruz
25-10-2023, 23:37:34
#11
socialize
arkadaşınki daha iyi geldi bana
elinize sağlık
26-10-2023, 07:48:31
#12
Gelistirici
En iyisi sanırım
Arkadaşınızınki daha güzel geldi hocam.
26-10-2023, 09:37:22
#13
holyroon
arkadaşınızınki daha iyi bence
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler