• 03-06-2009, 19:17:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    bir arkadaşım sunucu aldı counter sunucusu.. bende boş durmasın turnuva yapalım bari dedim Bilgi veriyim hemen cs 1.5 olucak.. 5 vs 5... de_dust2 mapi.. teamlar tamamlandıgında karar verırız artık saat kacta olduguna..

    1. Team R10

    1- R10 * Antibiyotiq
    2- DelyM
    3-
    4-
    5-
    2. Team Google*

    1- murpy
    2-
    3-
    4-
    5-
  • 04-06-2009, 01:44:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben Varım
  • 04-06-2009, 02:25:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende yaparım Team google ben tek yeterim
  • 04-06-2009, 07:37:52
    #4
    ekledım
  • 04-06-2009, 12:15:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    1.6 olsaydı oynardım
  • 04-06-2009, 12:43:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    The_CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 olsaydı oynardım
    aynen.1.6 olsa elimden kaçamazdınız
  • 04-06-2009, 14:47:49
    #7
    Keşke 1.6 olsaydı..