Uzun tutmak isterdim videoyu ancak tüm platformlarda yayımlanacak.
Bir takım düzenlemeler yaptıktan sonra tekrar videoyu ekleyeceğim.
Atatürk'e 100. Yıl Mektubu
2
●170
- 23-10-2023, 21:02:55
- 23-10-2023, 21:12:58Hocam mektuptan çok sen bunu bunu yaptın olmuş. Mektup, sizin anlatmak iletmek istediklerinizi (duygu, düşünce, fikir , bilgi vs.) iletmek için kullanılan bir araç. Yaptın yerine "yaptı" denseydi bu sefer de başarılana dair özet video olurdu. Bunu bunu yaptın çok garip geliyor açıkçası mantığını kavramak zor.
Ayrıca bu şekilde olunca duygu da olmuyor seslendirmede, "bir ses sanatçısı sesinin reklamını yapıyor" düşüncesi oluşuyor. Tabi ki sizin samimiyetinizi yargılamak amacı ile söylemiyorum eleştirel olarak ele aldım. Esen kalın.