• 22-10-2023, 19:38:18
    #1
    ileride birazcık baş ağrısı yapabilir, twitter da gördüm.



    https://twitter.com/sengpt/status/17...lHMM57NAg&s=19
  • 22-10-2023, 19:42:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ileride birazcık baş ağrısı yapabilir, twitter da gördüm.



    https://twitter.com/sengpt/status/17...lHMM57NAg&s=19
    hiç bir şey yapamz
  • 22-10-2023, 19:43:28
    #3
    enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir şey yapamz
    işte racon böyle kesilir
  • 22-10-2023, 19:45:23
    #4
    enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir şey yapamz

    aynenn olmazzzzzz
    bir ara okursun https://openai.com/brand
  • 22-10-2023, 19:50:40
    #5
    Uygulama adında gpt olan uygulamaları kolay bir şekilde yayından kaldırtabiliyorlar. Benim uygulamamı da bu şekilde kaldırttılar adında sadece gpt geçtiği için.Genie gibi özgün bir isim koyarak ilerlemek gerekir.
  • 22-10-2023, 19:57:26
    #6
    enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir şey yapamz
    DarkGPT uygulamanız ile yurtdışına açılırsanız, Sizi farkederlerse, hayal bile edemezsiniz size neler yapacaklarını.
    Yasalarca markaların isim tescilleri güvence altındadır.
    Tabiki hizmetiniz r10 ile sınırlı olursa elbette birşey çıkmaz.
  • 22-10-2023, 19:58:51
    #7
    bilgilendirme için teşekkürler.
  • 22-10-2023, 20:56:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DarkGPT uygulamanız ile yurtdışına açılırsanız, Sizi farkederlerse, hayal bile edemezsiniz size neler yapacaklarını.
    Yasalarca markaların isim tescilleri güvence altındadır.
    Tabiki hizmetiniz r10 ile sınırlı olursa elbette birşey çıkmaz.
    türkün ne işi olur yurtdışıyla ben ülkemden vazgeçmem