ileride birazcık baş ağrısı yapabilir, twitter da gördüm.
https://twitter.com/sengpt/status/17...lHMM57NAg&s=19
uygulamanızda GPT ismini kullanmayın
7
●482
- 22-10-2023, 19:42:31Üyeliği durdurulduhiç bir şey yapamzkuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2023, 19:43:28işte racon böyle kesilirenobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2023, 19:45:23enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynenn olmazzzzzz
bir ara okursun https://openai.com/brand
- 22-10-2023, 19:57:26DarkGPT uygulamanız ile yurtdışına açılırsanız, Sizi farkederlerse, hayal bile edemezsiniz size neler yapacaklarını.enobil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasalarca markaların isim tescilleri güvence altındadır.
Tabiki hizmetiniz r10 ile sınırlı olursa elbette birşey çıkmaz. - 22-10-2023, 20:56:15Üyeliği durduruldutürkün ne işi olur yurtdışıyla ben ülkemden vazgeçmemA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
