• 22-10-2023, 19:41:13
    #10
    Qui non proficit, deficit
    Hayırlı olsun
  • 22-10-2023, 20:16:22
    #11
    sağolun hocam daha iyileri sizin olsun
  • 22-10-2023, 22:05:37
    #12
    nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzelteyim hocam 52 imiş assagida SS TE mevcut stokta yok ama yanında fiyatını vermiş ler
    stokta olmadığı için o para zaten hocam gelipte sipariş vermesinler diye 😂 klasik çoğu üründe öyle yapıyorlar ben baktım normal piyasası
    13-16 civarı yine ucuza almışsın
  • 22-10-2023, 22:36:20
    #13
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stokta olmadığı için o para zaten hocam gelipte sipariş vermesinler diye 😂 klasik çoğu üründe öyle yapıyorlar ben baktım normal piyasası
    13-16 civarı yine ucuza almışsın
    cahilligime sayın hocam ya pek bilgim yok o tür konularda ama sahibinde en ucuz unu da kaptım herhalde