Enparaya girişte sorun mu var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Enparaya girişte sorun mu var
9
●
194
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Enparaya girişte sorun mu var
1
2
20-10-2023, 18:46:55
#1
OnurKARAPINAR
Yaklaşık 3-5dkdır giriş yapamıyorum uygulamadan atıyor
20-10-2023, 18:49:35
#2
themagicword
Son 20 dakika içinde hem ATM hem de mobil uygulamayı kullandım. Sorun yaşamadım.
20-10-2023, 18:49:53
#3
Harunn
Herhangi bir sorun yok hocam
20-10-2023, 18:50:02
#4
laaps
Sorunsuz giriyor bende
20-10-2023, 18:50:08
#5
neto
Sıkıntı yok
20-10-2023, 18:51:44
#6
mesobedo
şu enparayı görmekten midem bulandı
uygulamayı kuramayan, tuvalette kabızlık çeken enparaya giremiyorum enpara çöktümü enpara beni öptümü yetti la artık
20-10-2023, 18:52:59
#7
Misafir
suan bir sıkıntı görünmüyor hocam.daha yeni işlem yaptım.
20-10-2023, 18:55:26
#8
HopeGK
Ben de bir problem yok hocam, telefonunda VPN açık kalmış olabilir.
20-10-2023, 18:57:03
#9
shijie
Herhangi bir sorun yok hocam, uygulamayı güncelleyin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler