• 20-10-2023, 18:46:55
    #1
    Yaklaşık 3-5dkdır giriş yapamıyorum uygulamadan atıyor
  • 20-10-2023, 18:49:35
    #2
    Son 20 dakika içinde hem ATM hem de mobil uygulamayı kullandım. Sorun yaşamadım.
  • 20-10-2023, 18:49:53
    #3
    Herhangi bir sorun yok hocam
  • 20-10-2023, 18:50:02
    #4
    Sorunsuz giriyor bende
  • 20-10-2023, 18:50:08
    #5
    Sıkıntı yok
  • 20-10-2023, 18:51:44
    #6
    şu enparayı görmekten midem bulandı uygulamayı kuramayan, tuvalette kabızlık çeken enparaya giremiyorum enpara çöktümü enpara beni öptümü yetti la artık
  • 20-10-2023, 18:52:59
    #7
    suan bir sıkıntı görünmüyor hocam.daha yeni işlem yaptım.
  • 20-10-2023, 18:55:26
    #8
    Ben de bir problem yok hocam, telefonunda VPN açık kalmış olabilir.
  • 20-10-2023, 18:57:03
    #9
    Herhangi bir sorun yok hocam, uygulamayı güncelleyin.