Daha önce hiç paranızın bittiğini unuttuğunuz oldu mu? Açıkçası hayat düne göre çok daha zor. Yaşlar ilerliyor. Ailemiz, çocuklarımız veya bakmakla yükümlü olduğumuz büyüklerimiz olabilir. Ben bu forumda bulunan ve en azından araştıran insanların bunu yaşayabileceğini düşünmüyorum.
Geçenlerde başıma geldi. Muhakkak zor zamanlar olur ama paranın yönetimi de önemli bir gereklilik. Bir arkadaşım; hiç param kalmamış, unutmuşum diyince şaşırdım bugün. Sizin başınıza hiç geldi mi?
Ekonomi yönetimi nedir, ne değildir? 🙂
0
●64