• 15-10-2023, 14:14:39
    #55
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda saygı sınırını aşan arkadaşlara gerekli uyarı cezaları uygulanıp, mesajlar silinmiştir. Aynı zamanda @sagirr; isimli üyemiz daha önce de Atatürk hakkında saygı sınırını aştığı için son kez uyarılmasına ve bu da kendisine söylenmesine ve uzaklaştırılmasına rağmen, bu konuda da benzer sözler söylediği için, forumla ilişiği süresiz olarak kesilmiştir.
    helallll..
    1 kişi daha var abi. o da günü geldiğinde elbet bi yerde dikkatini çeker ve gereken yapılır.
  • 15-10-2023, 14:20:01
    #56
    Kişisel Rütbe
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda saygı sınırını aşan arkadaşlara gerekli uyarı cezaları uygulanıp, mesajlar silinmiştir. Aynı zamanda @sagirr; isimli üyemiz daha önce de Atatürk hakkında saygı sınırını aştığı için son kez uyarılmasına ve bu da kendisine söylenmesine ve uzaklaştırılmasına rağmen, bu konuda da benzer sözler söylediği için, forumla ilişiği süresiz olarak kesilmiştir.
    sonunda ya o cemaat aşığı insanları birbirine düşüren kişiden kurtulduk
  • 15-10-2023, 14:21:41
    #57
    Kişisel Rütbe
    ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olun Atatürk yaşasaydı kendisini sevmeyenlere ve nefret edenlere sizin kadar karışmazdı, elbette fikirlerini saygı ve terbiye kuralları çerçevesinde paylaştıkları sürece. Bu kadar fanatizme gerek olmadığını düşünüyorum, bu x partisinin z partisi ve destekçilerine terörist demesinden farksız.
    Siz alışmışsınız padişaha çok yaşa padişahım demeye . Size efendi gibi gelen insana suikast yapmaya çabala türklüğü geitirtip türk alfabesi tarihini getirtip size sunsun bu sefer de olmadı türlü hakaret et ne çok devşirme sistemi aşığı varmış
  • 15-10-2023, 14:35:54
    #58
    Şu sagirr denen yobazı süresiz uzaklaştırdınız ya Allah bin kere razı olsun sizden hocam @Yeniceri;
  • 15-10-2023, 15:46:45
    #59
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    atatürk
  • 15-10-2023, 16:41:04
    #60
    İyi bir komutandı kendisi evet 👏 lakin putlaştırmadan sevilmeli diye düşünüyorum 👍🏼😊
  • 15-10-2023, 16:44:03
    #61
    Kişisel Rütbe
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir komutandı kendisi evet 👏 lakin putlaştırmadan sevilmeli diye düşünüyorum 👍🏼😊
    Kimse putlaştımıyor putlaştıranlar türbe türbe gezenlerdir
  • 15-10-2023, 16:44:37
    #62
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse putlaştımıyor putlaştıranlar türbe türbe gezenlerdir
    Tamam.
  • 15-10-2023, 17:05:11
    #63
    İşgal edilmiş 1000 yıllık Türk yurdu olan Anadolunun kurtarıcısıdır. Tekrar Türklerin vatanı olmasını sağlamıştır. Türkiye Cumhuriyetinin kurucusudur.

    Kendisi tarihteki en büyük Türk Milliyetçilerinden biridir. Gökbörü 'dür. Ne yazık ki izinden giden sadece Ümit Özdağ kalmıştır.

    Atatürk'ü sevmeyenler o gün Fransız işgal orduları kumandanı 'nı karşılayan satılık ermeni ve yunan dölleridir. Keşke yunan kazansaydı diyenlerde bu döllerin çocuklarıdır.

    İşgal ordularının İstanbuldaki 1 günü

    https://www.youtube.com/watch?v=YqKnM9ZuQ3c
    • EmreNN
    ve EmreNN bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.