Emin olun Atatürk yaşasaydı kendisini sevmeyenlere ve nefret edenlere sizin kadar karışmazdı, elbette fikirlerini saygı ve terbiye kuralları çerçevesinde paylaştıkları sürece. Bu kadar fanatizme gerek olmadığını düşünüyorum, bu x partisinin z partisi ve destekçilerine terörist demesinden farksız.
Siz alışmışsınız padişaha çok yaşa padişahım demeye . Size efendi gibi gelen insana suikast yapmaya çabala türklüğü geitirtip türk alfabesi tarihini getirtip size sunsun bu sefer de olmadı türlü hakaret et ne çok devşirme sistemi aşığı varmış