• 15-10-2023, 01:32:27
    #19
    Aziz ruhu şad olsun Atamın. Minnettarız.
  • 15-10-2023, 01:32:53
    #20
    Üyeliği durduruldu
    herkes dolaylı dolaysız onun peşinde zaten. kimi para için, kimi oy için, kimi karşı cinsi etkilemek için (gerçek), kimi düşmanlığından rant elde etmek için. iyi anlamak, etraflıca tanımak bilmek lazım böyle şahsiyetleri. sonuçta bugünün portesini 100 yıl önceden çizmiş, türk milletinin hastalıklarını keşfetmiş, çözüm yolları sunmuş. içinde bulunduğu şartları, geldiği yeri, götürdüğü yeri, çilelerini bilmek lazım. yoksa bugün ki gibi dolap beygiri gibi daire çizer dururuz. celal şengör onu bu konuda iyi tasvir ediyor. ama tbianlamak için bizzat eserlerini okumak anlamak lazım.
  • 15-10-2023, 01:33:13
    #21
    Aman @Yeniceri; hocam, tamam sen moderatörsün de bu forumda Atatürk ve Cumhuriyet değerleri pek sevilmez. Bununla ilgili geçmişte pek çok örnek gördüm, bazen çok yoğun bir karşıtlık olabiliyor. Hatta aleni şekilde sövülmediği kaldı diyebilirim, belki şimdi sizden dolayı buraya gelip içlerini dökemeyecek olabilirler ama bu durum gerçeği değiştirmez.

    Yeryüzünde başka bir örneği var mı? Biliyorum! Bir insan vatanına, Cumhuriyetine nasıl böylesine düşman olabilir. Atatürkçü düşünce sahibi hiç kimse, Atatürk'e tapınmaz ama ben bu ülkede ne tapınmalar gördüm bize ataputçu diyenler tarafından.
  • 15-10-2023, 01:34:09
    #22
    @Yeniceri; bu adamı boşuna sevmiyorum ya.
  • 15-10-2023, 01:40:03
    #23
    IQ'su 60 üstünde olan her Türk, Atatürk'e minnet borcunun olduğunun farkındadır zaten.
  • 15-10-2023, 01:40:48
    #24
    Bütün ümidim gençliktedir
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes dolaylı dolaysız onun peşinde zaten. kimi para için, kimi oy için, kimi karşı cinsi etkilemek için (gerçek), kimi düşmanlığından rant elde etmek için. iyi anlamak, etraflıca tanımak bilmek lazım böyle şahsiyetleri. sonuçta bugünün portesini 100 yıl önceden çizmiş, türk milletinin hastalıklarını keşfetmiş, çözüm yolları sunmuş. içinde bulunduğu şartları, geldiği yeri, götürdüğü yeri, çilelerini bilmek lazım. yoksa bugün ki gibi dolap beygiri gibi daire çizer dururuz. celal şengör onu bu konuda iyi tasvir ediyor. ama tbianlamak için bizzat eserlerini okumak anlamak lazım.
    Evet katılıyorum. Bizler bu büyük adamı sadece paylaşmakla yetiniyoruz. Onun bize vasiyet ettiklerini yapmıyoruz. Bu durumu her düşündüğümde, kendimi inanılmaz kötü hissediyorum. Dünyaya bir kez gelebilecek bir deha bize kısmet oldu ama biz ona layık olamıyoruz. Çok şükür, 100 sene önce bizim gibiler yokmuş da, Atatürk bu vatanı kurtarabilmiş.

    Nekra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman @Yeniceri; hocam, tamam sen moderatörsün de bu forumda Atatürk ve Cumhuriyet değerleri pek sevilmez. Bununla ilgili geçmişte pek çok örnek gördüm, bazen çok yoğun bir karşıtlık olabiliyor. Hatta aleni şekilde sövülmediği kaldı diyebilirim, belki şimdi sizden dolayı buraya gelip içlerini dökemeyecek olabilirler ama bu durum gerçeği değiştirmez.

    Yeryüzünde başka bir örneği var mı? Biliyorum! Bir insan vatanına, Cumhuriyetine nasıl böylesine düşman olabilir. Atatürkçü düşünce sahibi hiç kimse, Atatürk'e tapınmaz ama ben bu ülkede ne tapınmalar gördüm bize ataputçu diyenler tarafından.
    Siyasi olarak her düşünceye saygımız var. Fakat Atatürk bizim kırmızı çizgimiz. Bunu yıllardır söylüyoruz. Atatürk'ü sevmeyen biri moderatör olabilir. Fakat saygı duymayan biri asla olamaz. Öyle birinin yönetimde olduğunu bilsem, en başta ben burada durmam. Kaldı ki bana gelen kadar Coşkun Bey zaten gerekli işlemi yapar.
  • 15-10-2023, 01:46:43
    #25
    Bu hafta başıma gelen. Bir kamu kurumunda çalışıyorum, yerde yazıcının hemen yanına düşmüş bir Atatürk resmi gördüm. A4 kağıdına çıkarılmış. Alıp odamdaki camlı dolabın camına yapıştırdım. Eskiden imam olan bir çalışanımız içeri girdiğinde ''Putlaştırmayın, insanları putlaştırmayın'' diye söylenmeye başladı. Bende bağıra bağıra ''Kim kimi putlaştırıyor, nerede put göster'' diye avazım çıktığı kadar bağırdım, beni susturmaya çalıştı ''sus tamam tamam ben birşey demedim'' diyerek odamdan ayrıldı. Bu yaptığım hareket sonrası pişman olmuş olacak ki 1-2 saat sonra gelip ''Ben onu şaka diyordum sen çok tepki verdin, gerek yok böyle şeylere yoksa ben senin odana ne karışırım, başkası görse o resmi oradan kaldırabilir'' dedi. Bende o şahsa ''O resmi oradan kaldıracak adamı analar doğurmadı'' dedim, tabi daha küfürlü ve şiddetli beyan ettim buraya o şekilde yazmak istedim. Kısacası biz bu ve bunun gibi kişilere tepki göstermediğimiz sürece onlar cesaret bulup her yerde saçma sapan yalan yanlış şeylerde ekleyerek Atatürk düşmanlığına sebep oluyorlar.

    Bugün hayattaysam hala herşeyi ona borçluyum, ona layık olabilmek için bu dünyanın kahrını çekiyorum yoksa çoktan göçüp gitmiştim.
  • 15-10-2023, 01:49:24
    #26
    Qui non proficit, deficit
    Nekra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman @Yeniceri; hocam, tamam sen moderatörsün de bu forumda Atatürk ve Cumhuriyet değerleri pek sevilmez. Bununla ilgili geçmişte pek çok örnek gördüm, bazen çok yoğun bir karşıtlık olabiliyor. Hatta aleni şekilde sövülmediği kaldı diyebilirim, belki şimdi sizden dolayı buraya gelip içlerini dökemeyecek olabilirler ama bu durum gerçeği değiştirmez.

    Yeryüzünde başka bir örneği var mı? Biliyorum! Bir insan vatanına, Cumhuriyetine nasıl böylesine düşman olabilir. Atatürkçü düşünce sahibi hiç kimse, Atatürk'e tapınmaz ama ben bu ülkede ne tapınmalar gördüm bize ataputçu diyenler tarafından.
    Bu konuda forum sahibi Coşkun Çetin'in kararı kesin ve nettir. Bu forumda Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'e karşı saygısızlık kabul edilemez. https://www.r10.net/1084695915-post31.html
  • 15-10-2023, 02:14:47
    #27