Bu hafta başıma gelen. Bir kamu kurumunda çalışıyorum, yerde yazıcının hemen yanına düşmüş bir Atatürk resmi gördüm. A4 kağıdına çıkarılmış. Alıp odamdaki camlı dolabın camına yapıştırdım. Eskiden imam olan bir çalışanımız içeri girdiğinde ''Putlaştırmayın, insanları putlaştırmayın'' diye söylenmeye başladı. Bende bağıra bağıra ''Kim kimi putlaştırıyor, nerede put göster'' diye avazım çıktığı kadar bağırdım, beni susturmaya çalıştı ''sus tamam tamam ben birşey demedim'' diyerek odamdan ayrıldı. Bu yaptığım hareket sonrası pişman olmuş olacak ki 1-2 saat sonra gelip ''Ben onu şaka diyordum sen çok tepki verdin, gerek yok böyle şeylere yoksa ben senin odana ne karışırım, başkası görse o resmi oradan kaldırabilir'' dedi. Bende o şahsa ''O resmi oradan kaldıracak adamı analar doğurmadı'' dedim, tabi daha küfürlü ve şiddetli beyan ettim buraya o şekilde yazmak istedim. Kısacası biz bu ve bunun gibi kişilere tepki göstermediğimiz sürece onlar cesaret bulup her yerde saçma sapan yalan yanlış şeylerde ekleyerek Atatürk düşmanlığına sebep oluyorlar.

Bugün hayattaysam hala herşeyi ona borçluyum, ona layık olabilmek için bu dünyanın kahrını çekiyorum yoksa çoktan göçüp gitmiştim.