Bu sorunu ortadan kaldırmanın bir yöntemi var mı? chrome dışı tarayıcı kullanamam, geçmiş verilerin kayıt altina alinmasi icin.
Şimdi sağ üst köşede süre barı çıkmaya başladı X tuşu da tıklanmıyor
Bu sorunu ortadan kaldırmanın bir yöntemi var mı? chrome dışı tarayıcı kullanamam, geçmiş verilerin kayıt altina alinmasi icin.
Şimdi sağ üst köşede süre barı çıkmaya başladı X tuşu da tıklanmıyor
adguard kullan hocam uzun zamandır kullanıyorum ve baya iyi tavsiye ederim.