Alıntı
Hitlerinizi gebertti diye Stalin'e bu denli öfke duyuyorsunuz. Normaldir. Amerikaya da yeşil kuşak projesinin, BOP'un elamanları selam versin, biz Amerikaya "çak" yapmayız, fırsatımız olursa çakarız direkt.
Stalinle bir değil miydi o savaşta ABD 😂 Çak yapmaz çakarlarmış , sola doğru güleyim 😂
Bu arada stalinin de Hitler'in de maonun da Mussolinin de Churchill in de canı cehenneme. İla cehenneme zümera hepsi cehennem odunu 😂
Adam bir konu paylaştı fikrimizi yazdık geldin sataştın . Daha da yazmayacağım konuyu açan arkadaştan da özür dilerim.