• 12-10-2023, 22:22:55
    #10
    Kişisel Rütbe
    Hitlerinizi gebertti diye Stalin'e bu denli öfke duyuyorsunuz. Normaldir. Amerikaya da yeşil kuşak projesinin, BOP'un elamanları selam versin, biz Amerikaya "çak" yapmayız, fırsatımız olursa çakarız direkt.[/QUOTE]

    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hâlbuki ne demek istediğimi arkadaş burada anlamış cevap vermişti. Yoksa selam yolladığın katliamcı Stalin e laf geldi diye mi korktun. Stalinin de Hitlerden farkı yoktur. Katil katildir ama işinize geleni yoldaş diye selamlıyorsunuz işte .
    Çak ordan atom bombası atan ABD'ye de bir selam yoldaş.

    [QUOTE=Saitama;1086115394]Hitler'e patlama sebebi Yahudiler sürekli mağduriyetini filmlerle dünyaya duyurdu
    Çin ve Kore Japonların kendilerine yaptıklarını duyuramadı
    Yada Stalinin kendi halkına ve düşmanlarına neler yaptığını yine duyuramadılar en kötü Çernobil dizisi çıktı onu bile yasaklamaya kalktılar
    [/QUOTE]

    https://www.youtube.com/watch?v=heDga7zalSc
  • 12-10-2023, 23:49:39
    #11
    Alıntı
    Hitlerinizi gebertti diye Stalin'e bu denli öfke duyuyorsunuz. Normaldir. Amerikaya da yeşil kuşak projesinin, BOP'un elamanları selam versin, biz Amerikaya "çak" yapmayız, fırsatımız olursa çakarız direkt.
    Stalinle bir değil miydi o savaşta ABD 😂 Çak yapmaz çakarlarmış , sola doğru güleyim 😂

    Bu arada stalinin de Hitler'in de maonun da Mussolinin de Churchill in de canı cehenneme. İla cehenneme zümera hepsi cehennem odunu 😂

    Adam bir konu paylaştı fikrimizi yazdık geldin sataştın . Daha da yazmayacağım konuyu açan arkadaştan da özür dilerim.