• 08-10-2023, 21:55:03
    #1

    Az önce şarj bildirimi aldım.
    Ben bir süre yokum arkadaşlar. Herkese iyi geceler dilerim… 🪫
  • 08-10-2023, 21:55:53
    #2
    Moderatör
    Görüşmek üzere hocam.
  • 08-10-2023, 21:56:15
    #3
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşmek üzere hocam.
    Görüşmek üzere değerli hocam. Mutlu geceler
  • 08-10-2023, 22:01:38
    #4
    İyi geceler, görüşmek üzere 🥲
  • 08-10-2023, 22:02:24
    #5
  • 08-10-2023, 22:02:27
    #6
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler, görüşmek üzere 🥲
    İyi geceler hocam. 😪
  • 08-10-2023, 22:12:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şarjım 62 , patEZ. Sabahlara kadar r10'dayım yine.
  • 08-10-2023, 22:57:26
    #8
    Hocam 2 ay boyunca şarjda bırakın telefonunuzu dönüşünüz muhteşem olur.
  • 08-10-2023, 23:03:30
    #9
    Rabbım yar ve yardımcın olsun
    Seninleyiz.
    Hayırlı geceler.
    AllahA Emanet ol
    Sayılı saatler tez geçer
    Ayağına taş değmesin