R10dan Ayrılma Bildirimi Aldım 😪 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10dan Ayrılma Bildirimi Aldım 😪
10
●
942
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10dan Ayrılma Bildirimi Aldım 😪
1
2
08-10-2023, 21:55:03
#1
orhansengun
Az önce şarj bildirimi aldım.
Ben bir süre yokum arkadaşlar. Herkese iyi geceler dilerim 🪫
08-10-2023, 21:55:53
#2
bahadrpolt
Moderatör
Görüşmek üzere hocam.
08-10-2023, 21:56:15
#3
orhansengun
bahadrpolt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görüşmek üzere hocam.
Görüşmek üzere değerli hocam. Mutlu geceler
08-10-2023, 22:01:38
#4
ardabasar
İyi geceler, görüşmek üzere 🥲
08-10-2023, 22:02:24
#5
ELLAS
08-10-2023, 22:02:27
#6
orhansengun
ardabasar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi geceler, görüşmek üzere 🥲
İyi geceler hocam. 😪
08-10-2023, 22:12:15
#7
Mort
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şarjım 62 , patEZ. Sabahlara kadar r10'dayım yine.
08-10-2023, 22:57:26
#8
By_ReFLeX
Hocam 2 ay boyunca şarjda bırakın telefonunuzu dönüşünüz muhteşem olur.
08-10-2023, 23:03:30
#9
chnyrdkl
Rabbım yar ve yardımcın olsun
Seninleyiz.
Hayırlı geceler.
AllahA Emanet ol
Sayılı saatler tez geçer
Ayağına taş değmesin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler