Konu
R10dan Ayrılma Bildirimi Aldım 😪
08-10-2023, 22:02:27
#6
orhansengun
ardabasar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi geceler, görüşmek üzere 🥲
İyi geceler hocam. 😪