Konu
R10dan Ayrılma Bildirimi Aldım 😪
08-10-2023, 22:12:15
#7
Mort
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şarjım 62 , patEZ. Sabahlara kadar r10'dayım yine.