Konu
R10dan Ayrılma Bildirimi Aldım 😪
08-10-2023, 21:55:03
#1
orhansengun
Az önce şarj bildirimi aldım.
Ben bir süre yokum arkadaşlar. Herkese iyi geceler dilerim 🪫