facebook üyelerini kızdıracak yazı :)
31
●2.045
- 01-06-2009, 21:11:56Üyeliği durdurulduFacebook arkadaşlık sitesi mi? yonja desen tamam dicem. Facebooktan ben çok eski hocalarımı, ilkokul arkadaşlarımı, yurtdışına taşınmış arkadaşlarımı, hocalarımı vs. buldum. Arkadaşlarımla yaptığım etkinliklerde cektiğim fotoğrafları koydum. Kendi fotoğraflarımı koydum. Yıllardır beni görmeyen arkadaşlarım görsünler diye. İlla kızlar görsün diye değil. Bu yazıyı yazan eleman epey bi ezikmiş anlaşılan.
Hem facebook sadece fotoğraftan ibaret bi yer değilki. poker gibi şeyler var. insanlar arada girip oynuyor stres atıyor. Arkadaşlarının beğenerek izlediği videoları görüp göz atıyor. Siz hiç arkadaşlarınıza gördüğünüz güzel bir videoyu izletmiyor musunuz? Mesela benim kız arkadaşım ikimizin cekildiği resimleride ekler profiline. Bu yazıyı yazanın ne sevgilisi olmuş ne başka bi durum. Herkesi Allah yaratmış. Yaratan yaratırken güzel yaratırda o insan kendine bakmazsa yaratık oluverir söylemesi ayıp. Bu labunyada da aynı durum söz konusu sanırım. Sonra gelip ona buna mok atar. - 02-06-2009, 00:45:41facebook hakkındaki düşüncelerimi yazmak istesem bu kadar güzel tanımlamalar bulamazdım galiba evet çok güzel bi makale paylaşım için teşekkürler. face book sadece poker oynamak için kullanılan bir site olmaya başladı zaten..