• 06-10-2023, 15:54:23
    #1
    10 sene öncesi ve dahada öncesi, maxigeyik kategorisinden bir @sio; geçmişti o zamanlar. Adımıza konular açılıyor, özel mesajlar yağıyor, etiketler dur durak bilmiyordu.

    İstanbul içi futbol organizasyon, her sene vazgeçilmez iftar organizasyonu, r10fm radyo program yapımı, haxball, cs, GTA online, metin2 ve adını hatırlamadığım eğlenceli etkinliklerin halay başı gibi başını çekiyorduk. Şöyle dönüp geriye bakayım dedim de neler yaşamışız. Forum database sorunu oluşmadan öncesi ve sonrası neler vardı. Çok eğlenceli günlerdi. O zamanlar 5-10 TL ye kişi başı halısahaya girmek için topluyorduk. 20-30 TL olunca çok para diyorduk. 😂

    Gerçekten ne güzel forumsun sen r10 ♥️
    Çok iyi zamanlardı eskiler.
    Kategori banı yiyip küstüğüm zamanlar trip atarken bile ne anılarımız varmış su koskoca forumda.

    Bknz: https://www.r10.net/geyik-resimler-v...uz-beyler.html

    Bknz:


    https://youtu.be/A9B3TbWUgGE?si=ZIJ4kaNR8Fkvc6lv



    Herkese bol kazançlar olsun, eskileri görünce böyle bir konu açmak istedim. Saygılar.
  • 07-10-2023, 16:59:55
    #2
    Ah eski günler ahh sio sio sio sioooo
  • 07-10-2023, 19:58:58
    #3
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah eski günler ahh sio sio sio sioooo
    Ne günlerimiz vardı. Geldiğimiz noktaya bak.
    Yine Allah'ımıza bin şükür. 🧿♥️

    Konuyu beğenen herkese sonsuz teşekkürler.
    😊
  • 07-10-2023, 20:02:05
    #4
    HizliResim.Net
    Dün gibi hayatımızdan zaman akıp gitti
    Oysaki kos koca 10 yıl
  • 07-10-2023, 20:04:06
    #5
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gibi hayatımızdan zaman akıp gitti
    Oysaki kos koca 10 yıl
    Kral hoş geldin. 😊
    10 sene öncesine dönsek ne güzel olurdu dimi.

    🥲