İstanbul içi futbol organizasyon, her sene vazgeçilmez iftar organizasyonu, r10fm radyo program yapımı, haxball, cs, GTA online, metin2 ve adını hatırlamadığım eğlenceli etkinliklerin halay başı gibi başını çekiyorduk. Şöyle dönüp geriye bakayım dedim de neler yaşamışız. Forum database sorunu oluşmadan öncesi ve sonrası neler vardı. Çok eğlenceli günlerdi. O zamanlar 5-10 TL ye kişi başı halısahaya girmek için topluyorduk. 20-30 TL olunca çok para diyorduk. 😂
Gerçekten ne güzel forumsun sen r10 ♥️
Çok iyi zamanlardı eskiler.
Kategori banı yiyip küstüğüm zamanlar trip atarken bile ne anılarımız varmış su koskoca forumda.
Bknz: https://www.r10.net/geyik-resimler-v...uz-beyler.html
Bknz:

https://youtu.be/A9B3TbWUgGE?si=ZIJ4kaNR8Fkvc6lv
Herkese bol kazançlar olsun, eskileri görünce böyle bir konu açmak istedim. Saygılar.