Perşembe Sabah Haber Verdiğimiz Halde Ziraatbankasi, Bugün Ödeme Yapamadi, Sali Günü 15.00'a Tarih Verdi, O Saatte Bankaya Çağiriyorlar.

1-2 Yildir Yaşadiğimiz Sorunu Dile Getirdim, Arkadaşlarin Çoğu 1 Gün Önceden Haber Vermemiz Gerektiğini Söylesede Maalesef Yine Pürüzler Çikiyor. Banka Personelleri Yönlendirmiyor. Temsilci Olayinada Gelirsek Çekler Hep Ayni Bankalara Ait Olmadiği İçin Temsilci Edinemedik, Teklifte Edilmedi.

Bugün İtibariyle Kendi Çaliştiğimiz Bankaya Birakiyoruz Onlar Tahsil Edip Hesaba Aktaracaklar, Bundan Sonra Bu Şekilde Çalişacağiz. Yine Aksamalar Olsa Bile Yani Vade Tarihinde Aksama Olsa Dahi Artik Bankaya Gitmeden Bu İşlemleri Gerçekleştirmiş Olacağiz. Herkese Verdiği Cevaplar İçin Teşekkür Ederim. Konuyu Kilitliyorum.