• 04-10-2023, 13:42:07
    #10
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşünceme göre FARKINDA OLMAK VE KARŞI ÇIKMAK ZORUNDAYIZ.

    Yaklaşık 200 yıl önce insanları zorla köleleştirdiler. Bunlar bildiğimiz köleler.
    Daha sonra sanayi devrimi ile birlikte modern hayatın kölesi haline getirdiler. Fabrika işçisi, işçi memur adı altında farkında olmadığımız kölelik sistemlerini kabul ettirdiler.

    Şimdi ise dijital teknoloji ile beyinlerimizi uyuşturdular. Hem çalışırken hem tatil yaparken hem de eğlenirken gönüllü olarak kölelik yapmaya devam ediyoruz.

    ***

    İklim krizi bahanesiyle KARBON AYAK İZİ görüntüsünde hayatınızın her anını kaydedip kontroden geçirecekler. Sözde çevreyi koruma adına ulus devletlerin üstünde bir denetleme mekanizması kuruyorlar. yediğimiz içtiğimiz her şeyi, gittiğimiz her yolu, aldığımız nefese kadar takip etmek ve denetlemek istiyorlar.
    Kendi koydukları sınırları ve kuralları bahane edip istedikleri gibi cezalandırmak ve yasak koymak istiyorlar.

    ***

    Ne yapmalıyız?
    Siyasi yönelimlerimizi ve kişisel sıkıntılarımızı bir kenara bırakıp iklim kanununu reddetmeliyiz. Edevlet üzerinde imza kampanyasına katılabilir, twitterda rt yapabiliriz...


    https://twitter.com/ErkanTrukten/sta...32297176617059
    Bir çözüm sunmuyorsun hocam. Zaten internette olan şeyi paylaşıyorsun.
    Bilinçlenmiş değil daha çok komplo teorisyeni konumunda gibisin.
    Edevlet'i çözüm olarak sunuyorsun. İktidar buna evet demek istese 1 milyon tweet mi engel olacak ? Kadınlar-erkekler sokağa döküldü istanbul sözleşmesi için, bir şey değişti mi ? Ülkeni değiştirmek istiyorsan eğer yönetime geleceksin.
    Bu da bu konu hakkında son yorumumdur. İyi günler.
  • 04-10-2023, 13:55:07
    #11
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee yani ? her gün böyle yok dolar yükseliyor yok ülke battı yok sonumuz çok kötü her şey çok kötü olacak konularından bıktım.

    ee yani ne anlattın burada hocam? ne yapalım yani ? ne yapabiliriz şuan yani?

    Böyle konular açarak daha da insanı stres sıkıntıya sokuyorsunuz, farkında değilsiniz.
    yani yani yani
  • 05-10-2023, 22:50:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    intptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çözüm sunmuyorsun hocam. Zaten internette olan şeyi paylaşıyorsun.
    Bilinçlenmiş değil daha çok komplo teorisyeni konumunda gibisin.
    Edevlet'i çözüm olarak sunuyorsun. İktidar buna evet demek istese 1 milyon tweet mi engel olacak ? Kadınlar-erkekler sokağa döküldü istanbul sözleşmesi için, bir şey değişti mi ? Ülkeni değiştirmek istiyorsan eğer yönetime geleceksin.
    Bu da bu konu hakkında son yorumumdur. İyi günler.
    Bunun komplo teorisi olmadığını gösteren çok ciddi haberler kitaplar ve çıkan kanunlar var. Komplo teorisi denilen birçok şey zamanla gerçekleşti.

    Sözde iklim krizi ayağına karbon ayak izi, yapay et, hayvanların katledilmesi. Şu anda bunları aynen yaşıyoruz.