• 31-05-2009, 03:02:23
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar karınca kararınca bir topik açmak istedim.
    Günümüzde blog yazarları günden güne çoğalıyor.
    Bu topikte, r10'daki blog yazarlarıyla hem blog konusunde fikir alışverişleri yapabiliriz, hem de tanışmış oluruz.
  • 31-05-2009, 03:48:55
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    r10'daki blog yazarları nerede?