Günaydın, Anlıkları Alalım. :) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Günaydın, Anlıkları Alalım. :)
36
●
3.038
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Günaydın, Anlıkları Alalım. :)
1
2
3
4
5
03-10-2023, 15:09:10
#37
ademakcan
belkide adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar,
Herkese iyi çalışmalar, çalışmalar için kullandığımız bir PC'mizi paylaşalım
Klavyemizde bir tuşumuz eksik, garantiye gönderilecek...
Kolay gelsin.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler