• 30-09-2023, 13:06:44
    #1
  • 30-09-2023, 13:09:32
    #2
    Afiyet olsun bro Herkese keyifli haftasonları
  • 30-09-2023, 13:09:53
    #3
    Afiyet olsun hocam, benim çay da demlemiyor.
  • 30-09-2023, 13:10:24
    #4
    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun bro Herkese keyifli haftasonları
    Teşekkürler

    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun hocam, benim çay da demlemiyor.
    Çay candır Milli içecek sdlksdmlksdamlsda
  • 30-09-2023, 13:14:57
    #5
    Afiyet olsun hocam hayırlı keyif yapmalar
    Höüğt 9 yıl ben kundakteyken sen r10 da mıydın gıral
  • 30-09-2023, 13:15:22
    #6
    Bardağın da pek küçükmüş. Afiyet olsun.

  • 30-09-2023, 13:15:31
    #7
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun hocam hayırlı keyif yapmalar
    EyvALLAH baba sultan
  • 30-09-2023, 13:15:41
    #8
    oo şok bardağı nerde görsem tanırım

    ben kahveciyim
  • 30-09-2023, 13:15:58
    #9
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bardağın da pek küçükmüş. Afiyet olsun.

    ben bunu içsem kansızlıktan yoğun bakıma atarlar