paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun bro Herkese keyifli haftasonları
Teşekkürler

mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun hocam, benim çay da demlemiyor.
Çay candır Milli içecek sdlksdmlksdamlsda